آپلود عکس

آپلود عکس
 
آپلود عکس

بایگانی مرداد ۱۴۰۳ :: تحصیل سرا

هـــــــر روز بهتــــــر از دیـــــروز

۲۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی - پروتکل فعال سازی رفتاری افسردگی

 

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

آپلود عکس
 
آپلود عکس
 
پروتکل فعال سازی رفتاری افسردگی فعال سازی رفتاری برای درمان افسردگی فعال سازی رفتاری در افسردگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 36
فرمت فایل docx
حجم فایل 1463 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی - پروتکل فعال سازی رفتاری افسردگی

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

تعداد جلسات: 10

تعداد صفحات: 43

نوع فایل: PDF و WORD قابل ویرایش

بخشی از متن فایل:

راهنمای تجدید نظر شده درمان فعال سازی رفتاری فشرده برای افسردگی

درمان فعال سازی رفتاری(BA) یک درمان ساختار یافته کوتاه مدت برای افسردگی است که هدفش فعال سازی مراجع به شیوه های گوناگونی است که باعث افزایش تجارب پاداش دهنده در زندگیشان می شود. تمام تکنیک های BA در جهت هدف بنیادین افزایش فعال سازی و درگیری در دنیا فرد بکار برده می شود. در این راستا، BA همچنین بر روی فرایندهایی که مانع فعال سازی می شود، ازجمله رفتارهای فرار و اجتناب تمرکز می کند.در واقع BA ، مبتنی بر این فرض است که مشکلات در زندگی افراد آسیب پذیر باعث کاهش توانایی های آنها برای تجربه کردن پاداش مثبت از محیطشان می شود، و در نهایت منجر به نشانه ها و رفتارهایی می شود که ما آن را به عنوان افسردگی می شناسیم.این روش می تواند درمان انتخابی روانشناس در کاهش نشانه های افسردگی باشد.

جلسه اول

فرم بازبینی روزانه

تمرکز عمده درمان بر افزایش سطح رفتارهای سالم، کسب ارزیابی درست و دقیق از فعالیت های روزانه از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر چه شما احتمالاً یک تصور کلی از نحوه گذران اوقاتتان دارید، اما لازم است که اطلاعات دقیقی در مورد اینکه هر روز چه اتفاقاتی می افتد، بدست آوریم. بنابر این از شما می خواهیم که در هفته آینده زمانی را برای ثبت فعالیت هایتان اختصاص دهید. این امر به چند دلیل سودمند است. اول، مقیاسی از سطح فعالیت های اخیر شما فراهم می کند که می توان آن را با سطح فعالیت هایتان در جریان درمان و پس از استفاده از راهکارهای درمانی، مقایسه کرد. دوم، بررسی میزان فعالیت های اخیر شما می تواند کمک کند تا بفهمید که فعالیتهای شما کمتر از آن است که در آغاز فکر می کردید و یا اینکه زمان زیادی را صرف رفتاری می کنید که به جای اینکه به شما در مغلوب ساختن افسردگی کمک کند، در تشدید افسردگی نقش دارد. توجه به این موارد می تواند شما را برانگیزد تا سطح فعالیت های سالم خود را افزایش دهید. سرانجام، بررسی دقیق روال عادی و روزانه سبب می شود که مشخص کنید که برای انجام چه فعالیت هایی وقت دارید، که در این شرایط ممکن است از این کار لذت ببرید. برای بازبینی فعالیت های جاری خود، از شما می خواهیم که ساعت به ساعت، همه فعالیت هایی را که انجام می دهید حتی آنهایی را که بی معنی به نظر می رسد (مثل خوابیدن یا تماشای تلویزیون) را ثبت کنید. از فرم بازبینی روزانه، برای ثبت فعالیت هایتان استفاده کنید و لازم است که هر روز یک فرم را تکمیل کنید. برای این هفته، کارهایی را انجام دهید که معمولاً انجام می دهید. تنها تکلیف شما این است که فعالیت های خود را در این برگه بنویسید. سعی کنید دقیق، صحیح و کامل ثبت کنید.

درجه بندی لذت و اهمیت

وقتی فعالیتی را ثبت کردید، از شما می خواهیم که فعالیت را بر حسب 2 مورد درجه بندی کنید: لذت و اهمیت. برای درجه بندی اهمیت، مشخص کنید که این فعالیت در زندگی چقدر برای شما اهمیت دارد. هر فعالیت را در در یک مقیاس 0 تا 10 درجه بندی کنید. که 0 در آن به معنی ای ن است که هیچ اهمیتی ندارد و 10 به معنی اهمیت بسیار زیاد آن فعالیت در زندگی است . برای مثال رفتن به سرکار، احتمالاً فعالیت مهمی در زندگی است چون منبع درآمدی برای حمایت از خانواده می باشد، شما می توانید به کارتان نمره

10بدهید. از طرف دیگر، تماشای تلویزیون، احتمالاً فعالیت کم اهمیت تری در زندگی است و می توانید تماشای تلویزیون را با رتبه پایین تری مثل 2 نمره گذاری کنید. برای درجه بندی لذت، فکر کنید که چقدر هنگام انجام فعالیتی، تفریح می کنید یا لذت می برید. در این مورد هم می توانید از مقیاس 0 تا 10 برای درجه بند ی لذت استفاده کنید. درجه 0 برای فعالیت هایی است که اصلاً از آن لذت نمی برید و درجه 10 برای فعالیت هایی است که برای شما بسیار لذت بخش است. برای مثال، رفتن به پیک نیک می تواند فعالیت بسیار لذت بخشی در نظر گرفته شده و با نمره 10 درجه بندی شود، درحالیکه شستن ظرفها ممکن است غیر مفرح بوده و نمره 0 بگیرد.

در نظر بگیرید برخی فعالیت ها می تواند بسیار مهم بوده ولی خیلی لذت بخش نباشد و برخی فعالیت ها ممکن است بسیار لذت بخش باشد ولی اهمیت زیادی نداشته باشد. برای مثال، شستن لباس ها می تواند بسیار مهم بوده ولی لذت بخش نباشد در حالیکه تماشای تلویزیون می تواند لذت بخش بوده ولی مهم نباشد. ضمناً برخی فعالیت ها می تواند هم بسیار لذت بخش و هم مهم درجه بندی شود ولی برخی دیگر، نه لذت بخش و نه مهم باشد. مثلاً شام خوردن با خانواده ممکن است از نظر لذت و اهمیت 9 درجه بندی شود چون هم بسیار مهم و هم بسیار لذت بخش است. از طرف دیگر، ماندن در رختخواب در بعد ازظهر می تواند در هر دو مورد 0 بگیرد چون نه مهم است و نه لذت بخش. علاوه بر درجه بندی لذت و اهمیت برای هر فعالیت، شما باید یک درجه بندی هم برای خلق کلی خود در روز، در پایین فرم ارایه کنید. درجه بندی باید بین 0 برای خلق بسیار منفی و 10برای مثبت ترین خلق باشد. برای تکمیل فرم بازبینی روزانه، شما می توانید هنگامی که فعالیتی را انجام می دهید ثبت کنید یا اینکه تا انتهای روز صبر کرده و یکمرتبه همه فرم را تکمیل کنید. با این حال بهتر است که فعالیت های خود را در روزی که اتفاق می افتد ثبت کنید تا اینکه چند روز بعد این کار را انجام دهید. برای مثال، روز جمعه ، به خاطر آوردن فعالیت هایی که روز دوشنبه انجام داده اید ممکن است مشکل باشد. ما فرم های بازبینی روزانه شما را هر هفته بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم که فرم های تکمیل شده را برای جلسه بعد می آورید.

نکات مهم در مورد ساختار درمان

قبل از اینکه جلسه امروز را تمام کنیم، لازم است بدانید که این درمان، ساختار یافته است. به این معنی که درمان، در بردارنده ی یکسری از مراحل می باشد. حضور در جلسات هفتگی مهم است، چون هر جلسه بر اساس پیشرفت جلسه قبلی بنا می شود. بعلاوه، باید بدانید که این جلسات هم شامل تکالیفی می شود که در طول جلسه انجام می دهید و هم تکالیفی که در منزل انجام می شود. افرادی که به طور منظم تکالیف خانه را انجام می دهند، در زندگی بهبودی بیشتری خواهند داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا

دانلود پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی
پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار
فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی
 حاکمیت شرکتی
 اخلاق کسب و کار
 پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی
 ترجمه دکتر بیتا مشایخی
 تالیف پروفسور رضایی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 4489 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

پاور پوینت فصل سوم کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار ترجمه دکتر بیتا مشایخی

پاورپوینت مقدمه ای بر اخلاق کسب و کار

فصل سوم راهبری شرکتی دکتر بیتا مشایخی

مشتمل بر ۲۵ اسلاید زیبا

 

دانلود پاورپوینت فصل سوم راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار دکتر بیتا مشایخی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود افزونه المنتور پرو فارسی شده 3.23

افزونه المنتور پرو فارسی شده 3.23

المنتور پرو یک افزونه قدرتمند برای ساخت صفحه در وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، صفحات وب خلاقانه و حرفه ای طراحی کنید نسخه 323 از المنتور پرو شامل چندین ویژگی جدید و بهبود یافته است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید

دانلود افزونه المنتور پرو فارسی شده 3.23

افزونه
افزونه صفحه ساز وردپرس
المنتور
طراحی
وردپرس
دسته بندی سایر برنامه ها
فرمت فایل zip
حجم فایل 4272 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

برخی از ویژگی های برجسته این نسخه عبارتند از:

ویرایشگر پوسته جدید: ویرایشگر پوسته جدید به شما امکان می دهد تا به طور کامل ظاهر و حس وب سایت خود را کنترل کنید.

ابزارهای طراحی جدید: ابزارهای طراحی جدیدی مانند گرادیان، سایه ها و افکت های متنی به شما کمک می کنند تا صفحات وب خیره کننده ای ایجاد کنید.

ویجت های جدید: ویجت های جدیدی مانند گالری تصاویر، فرم تماس و نقشه به شما کمک می کنند تا محتوای تعاملی و جذاب را به وب سایت خود اضافه کنید.

بهبودهای عملکرد: المنتور پرو 3.23 سریعتر و کارآمدتر از همیشه است. ترجمه کامل به زبان فارسی: تمام رابط کاربری و تنظیمات المنتور پرو به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شده است، که استفاده از آن را برای کاربران ایرانی آسان تر می کند.

علاوه بر این، المنتور پرو 3.23 با طیف گسترده ای از قالب ها و افزونه های شخص ثالث سازگار است، که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به هر شکلی که می خواهید سفارشی کنید

اگر به دنبال یک راه حل قدرتمند و آسان برای ساخت وب سایت هستید، المنتور پرو 3.23 انتخابی عالی است.

دانلود افزونه المنتور پرو فارسی شده 3.23

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود افزونه دکان پرو 3.11.3

افزونه دکان پرو 3.11.3

افزونه چند فروشندگی دکان پرو Dokan Pro یک پلتفرم برای وردپرس است که به فروشندگان امکان می‌دهد تا یک دکان و فروشگاه آنلاین با قابلیت‌های فروشگاهی حرفه‌ای را راه‌اندازی کنند این افزونه به صاحبان سایت‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت یک بازارچه چندفروشندگی را ایجاد و مدیریت کنند افزونه چند فروشندگی دکان پرو Dokan Pro قابلیت‌های متنوعی مانند مدیریت فروشن

دانلود افزونه دکان پرو 3.11.3

افزونه
افزونه دکان پرو
افزونه وردپرس
پلاگین
وردپرس
دسته بندی سایر برنامه ها
فرمت فایل zip
حجم فایل 13913 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

ویژگی‌های کلیدی افزونه Dokan Pro Business

ویژگی تنظیم پورسانت و محدودیت برداشت برای یک فروشنده خاص

امکان برداشت وجه توسط فروشنده و کنترل میزان درخواست برداشت

تعیین پورسانت‌ها به صورت درصدی و مبلغ ثابت برای فروشندگان

امکان شخصی سازی رنگ‌های پیشخوان فروشنده توسط مدیریت

امکان ثبت تیکت پشتیبانی توسط مشتریان و ارتباط با فروشنده

قابلیت تایید و رد کردن درخواست عضویت کاربر بعنوان فروشنده

قابلیت برون بری و درون‌ریزی محصولات توسط خود فروشنده

امکان اعطای تنظیم‌های مربوط به عمده فروشی به فروشنده

دارای ماژول حق عضویت و اشتراک برای فروشندگی در فروشگاه

دارای ماژول فروش یک محصول توسط چند فروشنده مختلف

دارای ماژول فروش اشتراکی محصولات توسط فروشندگان

دارای ماژول سئوی سایت براساس افزونه رنک مث

دارای ماژول ساخت صفحات مختلف دکان با المنتور

دارای ماژول بازگشت وجه و گارانتی و ضمانت کالا

دارای ماژول جستجوی ایجکس و استعلام کالا

و ده‌ها ماژول دیگر برای امکانات چند فروشندگی

دانلود افزونه دکان پرو 3.11.3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود طرح لایه باز بیع نامه (فروش اجناس)

طرح لایه باز بیع نامه (فروش اجناس)

بیع نامه لایه باز بیع نامه با فتوشاپ قرارداد فروش اجناس لایه باز نمونه بیع نامه لایه باز

دانلود طرح لایه باز بیع نامه (فروش اجناس)

بیع نامه لایه باز 
بیع نامه با فتوشاپ
قرارداد فروش اجناس لایه باز 
نمونه بیع نامه لایه باز
نمونه قرارداد لایه باز
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 190 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طرح لایه باز بیع نامه (فروش اجناس)

اندازه A5

قابل تغییر به دیگر اندازه ها

مناسب برای چاپ

فرمت فایل psd

قابل ویرایش با فتوشاپ

دانلود طرح لایه باز بیع نامه (فروش اجناس)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دور کننده حشرات er

 

آپلود عکس
 
آپلود عکس

دور کننده حشرات er

 نسخه ارتقا یافته دفع کننده آفات اولتراسونیک از آخرین فناوری رزونانس پالس آکوستیک هوش مصنوعی استفاده می کند.  تراشه هوش مصنوعی می تواند موج پالس تصادفی با فرکانس فوق العاده بالا را با سرعت بالا ایجاد کند.  با فرکانس صوتی حیواناتی مانند موش ها، حشرات و غیره طنین انداز میشود که به طور موثر با سیستم شنوایی آفات تداخل و تحریک می کند و در نتیجه باعث راندن آنها میشود.

 فقط دفع کننده آفات اولتراسونیک را به پریز برق وصل کنید.  پلاگین دفع آفات به طور خودکار امواج اولتراسونیک با فرکانس متغیر ساطع می کند.  برای تغییر حالت کار کلید را فشار دهید.  حالت فرکانس بالا قرمز برای استفاده در زمانی است که کسی در خانه نیست. حالت فرکانس پایین آبی برای خواب شبانه مناسب است.  توصیه می شود دنده را در فاصله 30 تا 70 اینچی از زمین نصب کنید. برای انسان و حیوان خانگی بی خطر است.

قیمت این محصول420000تومان


[ ]
        
قیمت : 420,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

پلمپ کیسه شارژی ps.

پلمپ کیسه شارژی ps

راه حل ایده آل: این سیلر حرارتی مینی کیسه نه تنها می تواند کیسه ها را به راحتی ببندد، بلکه می تواند کیسه ها را با تیغه کاتر باز کند.  این ابزار می تواند اکثر کیسه ها مانند کیسه های انواع اسنک ، کیسه های آب نبات، کیسه های چیپس و غیره را پلمپ کند.  این یک سیلر حرارتی چند منظوره است که می تواند نیازهای مختلف را برآورده کند و از نفوذ آلودگی جلوگیری کند و کیفیت مواد غذایی را حفظ کند‌.

بازده بالا: با استفاده از مینی کیسه هیت سیل ما، هرگونه ناامیدی در آب بندی را از بین ببرید.  زمان گرم شدن سریع آن، آب بندی با راندمان بالا را در چند ثانیه امکان پذیر می کند و هر بار یک پوشش ضد هوا و ضد آب را تضمین می کند.  دیگر خبری از نشتی و دردسر نیست.

مهر و موم حرارتی مینی کیسه شارژی USB با عملکرد پایدار.  این محصول سازگار با محیط زیست بوده و عمر مفید بالایی دارد.  شما می توانید از آن برای بستن هر کیسه دیگر به سرعت و به راحتی تنها با 1 فشار استفاده کنید.  قابل حمل، سبک وزن و کار با آن آسان است. کیسه ها را به راحتی با استفاده از مهر و موم حرارتی مینی کیسه ببندید.  طراحی سبک و قابل حمل آن استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان آسان می کند.

قیمت این محصول220000تومان 


[ ]
        
قیمت : 220,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

پروژکتور خورشیدی طرح دوربین (کنترل دار)

پروژکتور خورشیدی طرح دوربین (کنترل دار)
 
دارای سه حالت نور دهی مختلف (قابل تنظیم)

ریموت کنترل به منظور مدیریت چراغ از فاصله دور

بدون نیاز به کابل کشی و تابلو برق و کلید برق
 
دارای سنسور حرکتی (روشن شدن هنگام حرکت افراد یا ...)
 

قیمت : 499000 تومان

 
پروژکتور های خورشیدی طرح دوربین مدار بسته پروژکتور هایی هستند که حالت سیکوریتی دارند و حدودا بین 180 تا 200 وات نور تولید می کنند و شامل دو باتری لیتیومی 3.7 ولتی و پنل 3 واتی بزرگ هستند. دوربین های به کار رفته در این پروژکتور ها 2 باتری هستند و کیفیت بالاتری دارند در صورتی که دوربین های موجود در بازار به صورت تک باتری نیز وجود دارد. توانایی تابش 360 درجه دارند و پایه دارند. این نوع پروژکتور ها حتما باید زیر آفتاب باشند ولی در سایه نیز می توانند کار کنند اما نوری که ایجاد می کنند کمتر است و بازدهی کمتری دارند در این صورت باتری زودتر خراب می شود. بهتر است از این نوع پروژکتور ها در مکان های پر تردد استفاده شود. نور بسیار خوبی دارند و ارتفاع نصب آن ها بهتر است که بیش از 3 متر نباشد چرا که اگر سنسور PRD در ارتفاع بیش از 3 متر قرار گیرد حساسیت خود را از دست می دهد و قابلیتی که باید داشته باشد را ندارد. از روی پنل در این پروژکتور ها می توان متوجه خاموش یا روشن بودن آن شد به این صورت که  مدار هایی درون آن وجود دارد که با تغییر ولتاژ از پنل و صفر شدن پنل، شب شدن یا تاریک شدن تشخیص داده می شود یعنی سنسور پتانسیلی دارند و همچنین دارای ریموت هستند. این نوع از پروژکتور ها را می توان زمان بندی کرد. این پروژکتور ها از پر فروش ترین جنس ها هستند.این یک لامپ دیواری خورشیدی با طراحی ظاهری دوربین مداربسته شبیه سازی است که می تواند در مکان های مختلف مانند دروازه ، راهرو ، حیاط و غیره نصب شود.
چراغ خورشیدی طرح دوربین که به چراغ پارکی نیز مشهور است دارای سه حلت نوردهی (1-پرنور 2-نور متوسط 3-کم نور) دارای حسگر حرکتی که با حرکت اجسام و یا موجودات در برد حسگر چراغ به حالت پرنور روشن و پس از 20 ثانیه و در صورت عدم حرکت به حالت تنظیم قبلی خود باز می‌گردد.دارای کنترل از راه دور. دارای فتوسل که با تاریک شدن هوا بصورت اتوماتیک روشن و با روشن شدن هوا بصورت هوشمند خاموش می‌شود. باتری داخلی پر قدرت دارای پنل خورشیدی با کیفیت جهت شارژ باتری های داخلی. ضد آب با درجه IP67، زمان نور دهی 8 ساعت با شارژ کامل. مناسب برای نور پردازی، کمپ، ویلا، حیاط، محوطه کارگاه، ورودی ساختمانها.
 

قیمت : 499000 تومان


 
ویژگی های پروژکتور خورشیدی طرح دوربین (کنترل دار):
- باطری: 2 عدد سلول لیتیوم ، 3.7 ولت ، 2 * 1200 میلی آمپر
- دارای سنسور حرکتی (روشن شدن هنگام حرکت افراد یا ...)
- دارای سنسور روشن شدن خودکار در تاریکی (شب ها)
- ریموت کنترل به منظور مدیریت چراغ از فاصله دور
- دارای سه حالت نور دهی مختلف (قابل تنظیم)
- بدون نیاز به کابل کشی و تابلو برق و کلید برق
- شارژ خودکار به وسیله خورشید در طول ‌روز
- ساخته شده از مواد پلاستیکی (ABS)
- مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و باران
- روشنایی 8 الی 12 ساعت 
- دارای چراغ 150 وات LED
- زاویه پرتو (120 درجه)
- دارای پنل خورشیدی
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 
قیمت : 499000 تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

معادلات ناویراستوکس به روش عددی (همراه با کدنویسی متلب و شبیه سازی با نرم افزار انسیس فلوئنت)

حل معادلات ناویراستوکس به روش عددی (همراه با کدنویسی متلب و شبیه سازی با نرم افزار انسیس فلوئنت)

حل معادلات ناویراستوکس به روش عددی (همراه با کدنویسی متلب و شبیه سازی با نرم افزار انسیس فلوئنت)Solving Navirastox equations numerically (along with MATLAB coding and simulation with AnsysFluent software)

ترم پروژه درس دینامیک سالات محاسباتی ، در این پروژه درسی حل معادلات ناویراستوکس با استفاده از روش عددی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم، به همین منظور با استفاده از معادلات ناویراستوکس در فرم Vorticity یک کد ساده برای حل مسئله شرح داده شده در پروژه می نویسیم این پروژه مستلزم آن است که عملکرد ساده Vorticity ، پروفیل های سرعت u و v ، خطوط فشار بر

دانلود حل معادلات ناویراستوکس به روش عددی (همراه با کدنویسی متلب و شبیه سازی با نرم افزار انسیس فلوئنت)

ترم پروژه درس دینامیک سیالات محاسباتی CFD 
کد متلب 
حل عددی معادلات ناویراستوکس 
نرم افزار انسیس فلوئنت 
Ansys Fluent 
روش صریح FTCS 
تکنیک SOR 
محاسبه ی فشار
دسته بندی متلب MATLAB
فرمت فایل docx
حجم فایل 4735 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

به نام خدا، فایلی که در اختیار شما قرار میگیرد شامل حل معادلات ناویر استوکس به روش عددی به همراه کد نویسی متلب و همچنین نتایج شبیه سازی و معرفی نرم افزار تجاری فلوئنت میباشد.

در تصویر ضمیمه شده می توانید فهرست مطالب و همچنین در توضیحات کوتاه چکیده این پروژه را مشاهده کنید. 

فایل مربوطه در نسخه ورد و قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و مشتمل بر 27 صفحه می باشد.

 

دانلود حل معادلات ناویراستوکس به روش عددی (همراه با کدنویسی متلب و شبیه سازی با نرم افزار انسیس فلوئنت)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

GS_EP_EXP_105 به فارسی.

GS_EP_EXP_105 به فارسی

GS_EP_EXP_105 ترجمه فارسی

دانلود GS_EP_EXP_105  به فارسی

Total Opercom ICAPS
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1362 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 104

GS_EP_EXP_105 ترجمه فارسی

دانلود GS_EP_EXP_105  به فارسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار