بایگانی تیر ۱۴۰۲ :: تحصیل سرا

هـــــــر روز بهتــــــر از دیـــــروز

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن .

 

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

کسب و کارتان را به یک موشک شبیه سازی کنید.
قرار است موشک شما سالهای سال در فضا حرکت کند و هر روز و هر لحظه بیشتر صعود کند.
پس نیاز به یک سوخت تمام نشدنی دارید.
آی نوتی (iNoti)  با ایده‌ها و خدمات یکتایی که در اختیارتان می‌گذارد؛ همیشه سوخت موشک شما را تامین و پیشرفت کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد.
حتما برایتان جالب است که بدانید؛ ترکیبات این سوخت موشکی از چیست؟

سوخت موشکی (خدمات قابل ارائه) شرکت آی نوتی

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی (iNoti) کلی امکانات و ابزار در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از این ابزار هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و بیشتر کسب و کار خود را توسعه دهید و به سمت حوزه دیجیتالی سوق دهید.
عضویت در سامانه آی نوتی هیچ هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است پس ضرری ندارد که وارد سامانه آی نوتی شوید و ابزار و امکانات آن را از نزدیک ببینید.

فروش کد USSD

حتما با کد USSD و امکانات آن آشنایی دارید. همان کدهای ستاره مربعی که بر روی گوشی های تلفن همراه شماره گیری می‌کنیم و مثلا برای سیم کارت ایرانسل شارژ خریداری می‌کنیم.
یکی از خدمات شرکت بزرگ آی نوتی، فروش کد USSD است.
حالا شما با هزینه خیلی پایین‌تر نسبت به دیگر اپراتورها، می‌توانید از بخش فروش کد USSD سایت iNoti ، صاحب یکی از همان کدهای USSD شوید.
آی نوتی قبل از فروش کد USSD ، امکان رزرو و تست کاملا رایگان کد مورد نظر شما را فراهم کرده است.
آی نوتی با فروش کد USSD امکانات بی نظیری مانند شبیه سازی فروشگاه آنلاین به همراه سبد خرید و پرداخت آنلاین، امکان ارسال لینک مسیریابی، امکان فروش شارژ سیم کارت‌های اعتباری، ثبت پیام‌های مشتریان و خیلی موارد دیگر ، در اختیارتان قرار می‌دهد.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

حتما می‌دانید که در دنیای امروز گوشی‌ تلفن همراه افراد، قسمت مهمی از زندگی آنها است.
با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانیم به قسمت مهم زندگی افراد، دسترسی داشته باشیم.
پس یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشک شما، استفاده از پنل ارسال پیامک آی نوتی است. برای استفاده از این پنل فقط کافیست که شارژ پیامکی پنل آی نوتی را به میزان دلخواه شارژ کنید و به بانک شماره‌های خودتان یا بانک شماره‌های موجود در سامانه آی نوتی پیامک ارسال کنید.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید از بانک شماره‌های آی نوتی که به تفکیک سن، جنسیت، استان، شهر، منطقه و کد پستی دسته بندی شده است؛ پیامک ارسال کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌گردد. هزینه‌های شما را نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد تبلیغاتی و ... کاهش می‌دهد اما تاثیر خوبی در جذب مشتری‌های جدید خواهد داشت.
البته نباید فراموش کنیم که به غیر از ارسال پیامک تبلیغاتی ، برای مشتری مداری، حواسمان به اطلاع رسانی‌های پیامکی به مشتریان قدیمی هم باشد.

ارائه کارت ویزیت الکترونیک

به غیر از فروش کد USSD و پنل ارسال پیامک تبلیغاتی، iNoti یک ابزار کاربردی دیگر به شما معرفی می‌کند و آن هم کارت ویزیت الکترونیک یا EBC است.
آی نوتی سعی کرده با این ایده خلاقانه سهم کوچکی در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.
حتما میگید چه ابزار خوبی!
بله همینطوره.
اگر بدانید کارت ویزیت الکترونیک چه امکاناتی در اختیارتان می‌گذارد، حتما تعجب خواهید کرد.
با دریافت EBC یا همان کارت ویزیت الکترونیک از شرکت آی نوتی می‌توانید بروزترین اطلاعاتتان را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. علاوه بر آن لینک مسیریابی برای مخاطبین خود ارسال کنید.
کسب و کار شما بر روی نقشه آی نوتی (iMap) در کنار دیگر کسب و کارها نمایش داده می‌شود.
همچنین شما صاحب یک صفحه اختصاصی خواهید شد که بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را به همراه تصویر و اطلاعات خدمات و محصولات خود در معرض نمایش عموم بگذارید.

ارائه رزومه ساز الکترونیک

یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشکی آی نوتی، رزومه ساز الکترونیک است که همانند کارت ویزیت الکترونیک یک صفحه اختصاصی مانند یک سایت تک صفحه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد.
با این تفاوت که در صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیک شما اطلاعات کسب و کار خود را قرار می‌دهید و صفحه اختصاصی زمانی به شما اختصاص داده خواهد شد که کارت ویزیت الکترونیک را خریداری کنید.
اما در رزومه ساز الکترونیک، شما می‌توانید اطلاعات فردی خود مانند بیوگرافی، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، مهارت‌ها، علایق و سوابق فعالیت‌های عام المنفعه و گالری تصاویر خود را وارد کنید.

سخن آخر:

آی نوتی یک همراه واقعی است.

امکانات و خدماتی بیشماری برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما در نظر گرفته است و هر روز به فکر ارائه خدمات جدید تر به کاربرانش خواهد بود. پس دیگر نگران سوخت موشک خود نباشید.

آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش .

 

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

داشتن یک رزومه آنلاین یعنی مزیت رقابتی بسیار مهمی در دنیای اینترنت محور فعلی. شبکه های اجتماعی ، سرویس های رزومه ساز آنلاین ، خدمات استخدامی بر بستر وب و هزاران کسب و کار دیگر سخت در تکاپو هستن برای ارائه سرویس هایی که کاربران خود را راضی نگه دارند. اما با مطرح کردن دو سوال بنیادی توضیح میدهیم که چرا رزومه ساز آنلاین inoti یا همان ICV چیزی فراتر از این حرف هاست.
پرسش اول : شما به عنوان یک بازاریاب که قرار است ICV بفروشد چه چیزی از مفهوم رزومه و رزومه ساز آنلاین میدانید؟
پرسش دوم : امکانات و کاربردهای رزومه ساز آنلاین ICV را چقدر می شناسید و آن را چگونه به مشتریان خود معرفی میکنید؟

رزومه چیست؟

رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ ان در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. رزومه معمولا شامل بخش هایی چون معرفی شخصی ، پیشینه تحصیلی ، بخش مهارت و بعضا بخش هایی متفرقه است که گویای اطلاعاتی کلی و جامعه در مورد شخص باشد.

از رزومه ساز آنلاین تا وب سایتی کار آمد

نوشتن رزومه چندان هم کار آسانی نیست . به عنوان مثال برای افراد تازه کار و یا حتی افراد بسیار با تجربه نوشتن رزومه کاری زمان بر است. برای افراد تازه کار به دلیل پایین تر بودن سطح مهارت ها یا تجربیات و سوابق شغلی دغدغه خالی ماندن رزومه وجود دارد و برای افراد با تجربه نیز چالش طولانی شدن و کسل کننده بودن رزومه.
رزومه ساز های آنلاین با پدید آوردن ساختاری مشخص برای رزومه ها عرف جدیدی در دنیای رزومه نویسی ایجاد کردند که باعث یکسان سازی و یک دست شدن اکثر زومه های کاری شده است. این ساختارمندی کار را برای کارفرمایان آسان تر کرده است اما هنوز افرادی هستند که در معرفی خود به یک رزومه سازآنلاین بسنده نکرده و تمایل دارند پا را کمی فراتر گذاشته و برای خود یک وب سایت شخصی داشته باشند.
رزومه ساز آنلاین inoti که به ICV مشهور است در کنار فراهم آوردن بستری برای معرفی فردی و شغلی همانند ساختار یک رزومه استاندارد ، دارای امکانات متفاوت دیگری نیز می باشد. این امکانات تا حد زیادی نیازهای اشخاصی را که تمایل به داشتن یک وبسایت شخصی را دارند نیز براورده میکند.

پتانسیل رقابتی بازار برای رزومه ساز آنلاین ICV

داشتن یک وب سایت با امکانات فعلیicv مستلزم هزینه و زمانی بسیار بیشتر از icv است. اقدام برای برنامه نویسی یک وب سایت شخصی معمولا با محدودیت ها و دردسرهایی همچون تهیه سرور مناسب ، پیدا کردن برنامه نویس خوش قول و به توافق رسیدن سر طرح ظاهری وب سایت که موجه و مطلوب باشد همراه است.
رزومه ساز آنلاین icv این فرایند را برای شما با طراحی مناسب و استاندارد ، سروری قدرتمند و پایدار و امکان ارائه سرویس تنها با چند کلیک فراهم ساخته است.

چگونه رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروشم؟!

در سالهای اخیر وب سایت ها تنوع و گوناگونی بیشتری یافته اند. اگر وب سایت ها را نسبت به خدمات و محتوایی که ارائه میدهند دسته بندی کنیم ، سه دسته پر کاربرد آنها عبارتند از :
  • وب سایت های شخصی
  • وب سایت های فروشگاهی
  • وب سایت های شرکتی
icv با برطرف کردن اکثر نیازهای یک وب سایت شخصی انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران این دسته میباشد. از طرفی بسیاری از شرکت ها و بطور کلی اشخاص حقوقی به دلیل پیچیده بودن پنل های مدیریتی وب سایت های ژانر شرکتی ، سایت های تک صفحه ای شبیه به وب سایت های شخصی را سفارش میدهند که تأمین محتوای داخل وب سایت نیز برایشان آسان تر باشد.
بنابراین بازاریاب باید با درک بهتر کاربردهای icv و همچنین ساختار خاص آن که قابلیت استفاده ای عمومی و همه منظوره را به این محصول می بخشد ، حداکثر تلاش خود را برای معرفی کاربردی و مرتبط این محصول با نیاز مخاطب خود به خرج دهد.

نقش و اهمیت سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اگر از یک برنامه نویس یا یک بازاریاب در حوزه فروش خدمات وب سوال کنید حتما میگوید که یکی از نیازهای مهم مشتریان قابلیت بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو همچون گوگل ، یاهو ، بینگ و ... میباشد که از این میان گوگل همواره اهمیت ویژه ای داشته است.
از آنجایی که سئو کردن یک وبسایت خود مستلزم داشتن دانش فنی لازم و کافی درباره فن seo و همچنین برنامه نویسی تحت وب است ، تیم فنی inoti کار را برای مخاطبان ساده سازی کرده است.
وب سایت های مبتنی بر icv دارای بهینه سازی های لازم به جهت رشد و پیشرفت مناسب در نتایج جستجوی گوگل است . تنها نکته حائز اهمیت انجام تنظیمات مناسب برای این منظور است.
ما در مقاله ای به بیانی ساده انجام نحوه صحیح این تنظیمات را برای شما گرد آوری نمودیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می نماییم (بر روی لینک زیر کلیک کنید) :
در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز

در آی نوتی همیشه خبری در راه است

ما همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را برای شما آماده کنیم. Inoti همواره برنامه ای منسجم و پیگیرانه برای بهینه سازی محصولات و خدمات خود دارد. Icv نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش و تمرکز ما بر بهینه سازی هرچه بهتر این محصول است لذا نظرات و پیشنهادات ، مخصوصا تجربه کاربری شما بهترین نقشه راه برای تیم فنی inoti در مسیر ارائه بهتر خدمات است.
آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

این کتاب اهمیت زمان، انواع معاملات روزانه، سیستم های معاملاتی، تخصیص سرمایه، نسبت سود به ریسک و موضوعاتی از این قبیل را بحث می کند مطالعه این کتاب به علاقه مندان به فارکس، بازار ارز و مخصوصا به دانشجویان پیشنهاد می شود

دانلود کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

فارکس
بازار فارکس
معاملات 
درآمد دلاری
بازار بورس 
سیستم معاملاتی 
فارکس و درآمد
دسته بندی بورس و کالا
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6184 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

هدف اصلی این کتاب ارائه برنامه های معاملاتی و معرفی سیستم های معاملاتی در دنیای فارکس است که پیوسته فارکسرها را به سوی هدف حرکت می دهند. این کتاب برای گرفتن تصمیمات معاملاتی خوب، اثربخش و کارآمد کمک می کند. با این حال، خوب بودن برنامه به میزان بهره مندی فارکسرها از برنامه معاملاتی بستگی دارد. معاملات فارکس به نتیجه مطلوب نمی رسند، اگر دانسته ها عملا به کار نرود.

دانلود کتاب فارکس معاملات و سیستم های معاملاتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

فارافایل.

آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای شهرداریApplication of iNoti and Inma services for the municipality .

Application of iNoti and Inma services for the municipality
کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای شهرداری
کاربرد خدمات برای مشاغل

کاربرد خدمات آی نوتی و اینما برای شهرداری

سریع ترین روش معرفی مراکز تخلیه امن اضطراری به شهروندان توسط کد USSD سازمان شهرداری

اخیرا شاهد زلزله‌‌ها و پس لرزه‌های بسیاری در شهر تهران بوده‌ایم.
پس از وقوع زلزله تمامی افراد هراس پس لرزه شدید تر را خواهند داشت. به همین دلیل آنها ترجیح می‌دهند از منازل خود خارج شوند و ساعت‌ها در خودروی شخصی خود بمانند و یا در خیابان ها با ماشین دور بزنند.
اما آیا این کار سلامتی آنها را تضمین می‌کند؟

‌به همین منظور شهرداری استان تهران مراکز ایمنی را در تمامی منطقه‌های تهران پیش بینی کرده است که شهروندان بتوانند در زمان وقوع زلزله تا زمان 72 ساعت در آن مناطق مستقر شوند.

‌‌شهرداری می‌تواند با استفاده از کد USSD تمامی مراکز امن هر منطقه و محله را به شهروندان معرفی کند.

‌شیوه‌ی اجرای این ایده به این صورت است که :
  1. ‌شهرداری بر روی منوی کد USSD یک منوی معمولی برای دریافت شماره‌ی منطقه‌ی محل سکونت تعریف کند.
  2. در مرحله‌ی بعدی باید برای این منو، زیر منوهای پنهانی برای هر منطقه تعریف نماید.
  3. در زیر منوی هر منطقه، منوهایی برای محله‌های آن منطقه وارد کند و در متن پاسخ این منو، از مخاطب نام محله را درخواست کند.
  4. ‌در زیر منوی هر محله، برای معرفی هر یک از مراکز ایمن، یک منو درست کنید که در بخش پاسخ می‌بایست آدرس پستی آن مرکز را به همراه مشخصات تماس آن وارد نمایید که کاربر بتواند به سرعت مرکز ایمن نزدیک خود را پیدا کند و در شرایط اضطراری به آن منطقه مراجعه کند.
نکته‌ی جالب اینجاست که آی نوتی می‌تواند وب سرویسی را در اختیار شهرداری قرار دهد تا لینک مسیریابی به هر یک از مراکز تخلیه‌ی امنی که کاربر انتخاب کرده است، برای مخاطب در یک پیامک ارسال گردد تا مخاطب با استفاده از اپلیکیشن Waze یا گوگل مپ، خودش را به مقصد مورد نظر برساند.

پیاده سازی سامانه جستجوی متوفی بر روی کدهای USSD

یکی از خدماتی که شهرداری تهران بر روی سایت خود ارائه می‌دهد، جستجوی متوفی می‌باشد.
‌این سامانه به بازماندگان متوفی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی ، شماره قطعه و ردیف جایی که متوفی، دفن شده است را پیدا کنند.‌
این سامانه برای نمایش نتیجه‌ی دقیق تر علاوه بر نام و نام خانوادگی متوفی، بازه‌ی زمانی فوت را به صورت اختیاری از کاربر دریافت می‌کند.
‌شهرداری می‌تواند برای دسترسی راحت تر مخاطبان به این بخش سایت این سامانه را به دو روش بر روی کدهای USSD پیاده سازی کند.

‌روش اول:
شهرداری بدون استفاده از وب سرویس، یک منو از نوع معمولی بر روی کد USSD ایجاد نماید. در این حالت در متن پاسخ کد USSD، جمله‌ی کوتاهی با مضمون اینکه تا دقایق دیگر لینک سامانه‌ی جستجو برایتان ارسال خواهد شد؛ را وارد نماید و در بخش فعال سازی ارسال پیامک، لینک سامانه‌ی جستجو متوفی را وارد کنید.
با این کار به محض اینکه مخاطب منوی کد USSD را شماره‌گیری کند، لینک سامانه‌ی جستجوی متوفی در قالب پیامک برایش ارسال خواهد شد.

‌روش دوم:
شهرداری می‌تواند از طریق وب سرویس، سامانه‌ی جستجوی متوفی را بر اساس کد ملی و یا تاریخ تولد و فوت (تواما) بر روی کدهای USSD پیاده سازی کند.
در این حالت کافیست که مخاطب با شماره گیری کد USSD و وارد کردن کد ملی متوفی، اطلاعات محل دفن متوفی را بدست آورد.

نمایش عوارض سالیانه، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای خودرو


 
همانطور که می‌دانید تمامی مالکین خودروها می‌بایست هر ساله عوارضی را تحت عنوان عوارض خودرو پرداخت نمایند.
‌همچنین در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان و ... طرح های ترافیک، طرح زوج و فرد و طرح‌های ترافیکی در روزهای آلودگی هوا، اجرا می‌گردد. چنانچه خودرویی در این روزها در محدوده‌ی تعیین شده تردد داشته باشند، شامل عوارض خواهد شد.
‌یکی دیگر از طرح‌هایی که برای خودروها در شهرها به خصوص تهران اجرا شده است، طرح پارک حاشیه‌ای است. لذا مالکین خودرو جهت استفاده از آن نواحی برای پارک خودرو می‌بایست هزینه‌ی جداگانه ای را پرداخت نمایند.
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

لامپ جادویی Stick N Click .

لامپ جادویی Stick N  Click
محصولی با کارایی بالا جهت روشن کردن محیط
بدون نیاز به برق
نور بالا که توسط 3 چراغ ال ای دی تامین میشود
مناسب جهت روشنایی نقاطی که نور منزل قادر به روشن کردنشان نیست
روشن و خاموش شدن با لمس دست
کارکرد با سه عدد باطری قلمی
سبک و قابل حمل
بهمراه چسب مخصوص جهت اتصال به هر سطحی




قیمت این محصول 60000 تومان

 


[ ]

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

مدیریت منو های تلگرام.Manage Telegram menus

 

 

مدیریت منو های تلگرامManage Telegram menus

Manage Telegram menus
مدیریت منو های تلگرام
آموزش های‌ آی نوتی

مدیریت منو های تلگرام

فهرست مطالب

مقدمه

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از خدمات ارزشمند مجموعه آی نوتی بوده که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و کسب و کارها خواهد کرد.

برای استفاده از امکانات کارت ویزیت الکترونیک نیاز است که یکی از کدهای EBC را با توجه به نیاز خود از داخل سامانه‌ی آی نوتی خریداری کنید و از امکانات بیشمار آن بهره مند گردید.

پس از خرید کدهای EBC نیاز است؛ به صفحه مدیریت کدهای EBC مراجعه کنید و تنظیمات لازم جهت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و صفحه اختصاصی آن را انجام دهید.

یکی از امکانات کارت ویزیت EBC ربات تلگرامی "مرجع کسب و کارهای ایران" است. با ورود به این بخش می توانید یک منو ساخته تا هر فردی کد EBC شما را در این ربات ارسال کند، منوی شیشه‌ای ساخته شده به آن فرد نمایش داده شود.

ساخت منوی شیشه ای کارت ویزیت EBC


برای مثال قصد داریم چند منوی شیشه ای برای یک شیرینی پزی ایجاد کنیم ابتدا وارد سامانه آی نوتی شده، از منوی اصلی به منوی "خدمات" و سپس به زیر منوی "کارت ویزیت EBC " مراجعه کرده و سپس گزینه‌ی "مدیریت کدEBC " را انتخاب نمایید.

در صفحه "مدیریت کد EBC " دکمه "دستورات تلگرام" کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده شما می توانید منوی شیشه مورد نظر خود را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. کافیست در کادر "عنوان منوی شیشه ای" نام شیرینی را بنویسید.

جهت آپلود عکس دکمه "انتخاب فایل" انتخاب نمایید و عکس شیرینی مورد نظر خود را آپلود نمایید. توجه داشته باشید حد اکثر حجم این فایل می بایست 4 مگابایت و با فرمت های  (.jpg - .gif - .mp4 - .mp3 - .png)باشد.

در کادر بعد "متن تلگرام" می توانید توضیح کوتاهی از کیک یا شیرینی را بنویسید  و در نهایت دکمه ذخیره منو را انتخاب کنید. این توضیح بعد از ارسال شدن فایل به مخاطب نمایش داده می شود.

همچنین می توانید در انتهای صفحه، لیست شیرینی ها را مشاهده، ویرایش و یا حذف کنید.

عملکرد ربات تلگرامی


پس از ساخت منوی شیشه ای کاربران شما می توانند کد کارت ویزیت EBC شمارا در ربات تلگرامی ارسال کنند تا متن کارت ویزیت به همراه منوی های ثبت شده برای آنها ارسال شود.
 
کاربرن با انتخاب هر یک از منوها، فایل مربوط به آن را داخل ربات تلگرامی دریافت خواهند کرد.
آپلود عکس
آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

تنظیمات پیامک های پرداخت موفق .Successful payment SMS settings

تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

فهرست مطالب

 

مقدمه

همانطور که میدانید آی نوتی امکان پرداخت از طریق کد USSD را برای کاربران خود فراهم کرده است. لازم به ذکر است که منو پرداخت بسیار پر کاربرد بوده و جزو اصلی ترین منو های کد USSD می باشد.
اگر پیش از این از طریق کد USSD عملیت پرداخت را انجام داده باشید مشاهده می کنید که پس از پرداخت موفق پیامکی به صورت خودکار برای خط شما ارسال خواهد شد که مشخصات تراکنش در آین ذکر شده است.
به تازگی آی نوتی امکانی را در قسمت مدیریت کد USSD قرار داده است که با استفاده از آن می توانید متن دلخواه خود را پس از پرداخت موفق برای کاربر ارسال کنید. برای این که شما متن مورد نظر خود را در پنل ذخیره میکنید سپس بعد از پرداخت موفق کاربر به صورت خود کار از طریق پیامک متن را دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید در صورتیکه متن پیامک مورد نظر خود را در این فرم ثبت نمایید، هزینه ارسال هر پیامک پس از پرداخت موفق کاربر بر روی کد دستوری شما، از پنل کاربری شما کسر خواهد شد.
حداقل شارژ مورد نیاز برای استفاده از این سرویس 50 هزار ریال است و اگر موجودی پنل کاربری شما از این میزان کمتر شود سیستم بطور اتوماتیک پیامک پیش فرض را برای کاربران شما ارسال میکند .

با سه اولویت متن پیامکهای پرداخت را تغییر دهید

  1. اولویت اول: تنظیم پیامک بر روی یک منو خاص ، در این شیوه هر پرداخت موفق بر روی منو مورد نظر با متن تنظیم شده اختصاصی آن منو ارسال میشود .

  2. اولویت دوم: تنظیم پیامک بر اساس نوع پرداخت ، در این شیوه هر پرداخت موفق از شیوه انتخاب شده از متن تنظیم شده آن شیوه استفاده میکند ، مثلا کلیه پیامکهای منوهای فرم سریع یا کلیه پیامکهای منوهای پرداخت وجه مستقیم .

  3. اولویت سوم: تنظیم پیامک عمومی برای همه پرداختها ، در این شیوه هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاده خواهد کرد .

    در نظر داشته باشید به انتهای تمامی متون پیامکی شما رسید زیر به صورت پیش فرض اضافه میشود و هزینه آن بر روی پارت پیامکی شما محاسبه میگردد ( در متن زیر کد تراکنش و مبلغ متغیر میباشد ) :
    کدتراکنش:1234567
    مبلغ:999,999,999ریال
      https://inoti.com

نحوه تنظیم متن پیامک پردات موفق

برای تنظیم این فرم کافیست وارد پنل کاربری شده از داشبرد سمت راست منو خدمات سپس به ترتیب زیرمنو‌های خدمات USSD >> مدیریت کد USSD را انتخاب کنید.


در پایین صفحه مدیریت کد USSD دکمه قرمز رنگ "تنظیمات پیامک های پرداخت" را انتخاب کنید.


در صفحه باز شده جهت تنظیم پیامک برای هر منو که اولویت اول می باشد کافیست دکمه " افزودن " منو مورد نظر خود را دراین کادر انتخاب کنید.

در این مرحله متن دلخواه خود را بنویسید و در آخر روی دکمه "ثبت و ذخیره" کلیک کنید.

در کادر پاینن صفحه " تنظیم پیامک برای هر نوع پرداخت " که اولویت دوم می باشد قرار دارد. می توانید متن دلخواه خود را به صورت مجزا برای منو های  پیامک پرداخت وجه مستقیم،  پیامک پرداخت منوها، پیامک پرداخت سبد خرید،پیامک پرداخت وب سرویس،  پیامک پرداخت رزرو و نوبت دهی و پیامک پرداخت فرم های سریع در کادر متن پیامک بنویسید و در آخر دکمه  "ذخیره تغییرات" را انتخاب کنید. در این صورت پس از پرداخت موفق در هر منو متن تعیین شده برای کاربر پیامک می شود.

تنظیم پیامک عمومی برای تمام انواع پرداخت ها ماننده مراحل قبل می باشد کافیست متن مورد نظر خود را در کادر بنویسد و دکمه " ذخیره تغییرات " را انتخاب کنید تا هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاد کند.

 

آپلود عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

کاربرد خدمات آی‌نوتی و اینما برای آژانس‌های مسافرتی ۰

 

آپلود عکس

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

پایان نامه ذهنی سازی Dissertation of mentalization

پایان نامه ذهنی سازی

Dissertation of mentalization

پایان نامه ذهنی سازی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 182
حجم 1704 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل


پایان نامه ذهنی سازی

خشونت موقعیتی شایع ترین نوع خشونت در روابط صمیمانه است. مطالعات اثربخشی نشان داده است که مداخلات سنتی تأثیر بسیار کمی بر کاهش خشونت موقعیتی و پویایی های رابطه زوجین دارد. در سالها ی اخیر نظریه‌پردازان حوزه ذهنی سازی به بررسی نقش این ظرفیت در بروز خشونت خانگی پرداخته و تلاش های مقدماتی برای مداخله در خشونت خانگی انجام داده اند. 

 

فعالیت منتالیزیشن یا ذهنی‌سازی‌، بر ادراک و فهم رفتار خود و دیگران بر اساس ساحت‌های ذهن متکی‌ است. ذهنی‌سازی‌ جنبه خاصی از تفکر انسانی را توصیف می‌کند: آگاهی فرد از حالت‌هایی که در ذهن خودش و دیگری رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که می‌خواهد علت زیربنایی یک رفتار را درک کند. این توانایی نیاز به پردازش و تفسیر هیجانات، افکار، نیازها، اهداف و نیاتی دارد که افراد در روابطشان بروز می‌دهند و نیازمند آن است که ما از شرایط یک فرد، الگوهای قبلی او و همچنین تجاربی که در معرض آن قرار گرفته است، آگاهی پیدا کنیم.

 

ایده منتالیزیشن، در حقیقت عملی خیالی است که به ما می‌گوید مبنای هر عملی نامشخص است؛ چرا که درک حالات درونی افراد برای ما مبهم، قابل تغییر و اغلب اوقات حتی برای ذهن خودشان هم دشوار است. پس هر تلاشی برای درک حالات ذهنی، می‌تواند فرآیندی شکننده و نادقیق باشد. ذهنی‌سازی فرآیندی‌ است که اغلب ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم و بیشتر اوقات حتی از آن آگاه نیستیم و با وجود تمام این تلاش‌ها، اغلب اوقات در آن به خطا می‌رویم.

 


فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه 7
1-2 بیان مسئله 7
1-3 ضرورت و اهمیت پژ وهش 14
1-4 اهداف پژوهش )هدف کل ی و اهداف وی ژه( 15
1-4-1 هدف کلی 15
1-4-2 اهداف ویژه 15
1-5 سؤاالت پژوهش16
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش 16
1-6-1 بسته مداخله گروهی مبتن ی بر ذهنی ساز ی 16
1-6-2 خشونت موقعیتی زوجین 16
 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینهی پژوهش

-2-1 خشونت در روابط صمیمانه 18
2-1-1 انواع خشونت 18
2-1-2 تقس یم بندی خشونت از نظر جانسون 19
2-1-3 علل خشونت موقعیتی مزمن 23
2-1-4 شیوع خشونت در روابط صمیمانه در جهان و ایران و عوامل جمعیتشناختی آن 26
2-1-5 آثار خشونت در روابط صم یمانه 27
2-1-6 پیش ینه نظر ی خشونت در روابط صمیمانه 29
2-2 مروری بر نظریه ذهنی سازی 33
2-2-1 تعری ف ذهنی سازی 33
2-2-2 ریشههای تحولی ذهنی سازی و تأثیر نامالیمات 34
2-2-3 ابعاد ذهنی سازی 35
2-2-4 ذهنی سازی و وابستگ ی آن به بافت و ماهیت رابطه 39
2-2-5 ساحتهای پیش ذهنی سازی 40
-2-2-6 در هم شکستن ذهنی سازی 42
2-2-7 وی ژگیهای ذهنی سازی خوب 43
2-2-8 مؤلفه های حفاظتی و سبب شناختی موثر بر خشونت در روابط صمیمانه از منظر نظریه ذهن یسازی 44
2-3 مرور مداخالت موجود برای کاهش خشونت همسران 48
2-3-1 مداخالت مربوط به قربانیان خشونت 48
2-3-2 مداخالت مربوط به مرتکب ین خشونت 50
2-3-3 مداخالت گروهی زوجین 52
2-4 مداخالت مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت 52

فصل سوم: روششناسی پژوهش 
3-1 روش تحقیق 56
3-2 روش اجرای پژوهش 56
3-2-1 مرور نظاممند ادبیات ذهن یسازی متمرکز بر خشونت 56
3-2-2 مطالعه کیفی بر مبنای مصاحبه زوجین 60
3-2-2-1 جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونهگی ری 60
3-2-2-2 ابزارهای پژوهش 62
3-2-2-3 مالحظات اخالقی 64
3-2-2-4 اعتبار نتای ج مرحله کی فی پژوهش 65
3-2-3 بخش دوم: طراحی بسته مداخله گروهی مبتنی برذهنی سازی برا کاهش خشونت موقعیتی66

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل دادهها
-4-1 یافته های حاصل از مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی متمرکز بر خشونت 68
4-1-1 مؤلفههای سبب شناختی 68
4-1-2 مؤلفههای مداخالتی 72
4-2 یافتههای حاصل از مطالعه ک یفی79
4-2-1 فیلمنامه های خانوادگی 79
4-2-2 کیفیت تجربه هیجانی 85
4-2-3 کیفی ت ذهنی سازی 90
4-2-4 الگوهای تعاملی 97
4-2-5 جمع بندی100
-4-3 محورها ی مداخله در خشونت موقعیتی زوجین بر اساس یافتههای بخش 1-4 و -4 2 101
4-3-1 محورهای فرا یندی 101
4-3-2 مؤلفههای محتوایی 102
-4-4 طراحی بسته مداخله گروه ی مبتنی بر ذهنی سازی برا ی کاهش خشونت موقعیتی زوجین 105


فصل پنجم: تبیین یافتههای پژوهش
5-1 بحث پیرامون ی افتههای مرور نظاممند 108
5-2 بحث پیرامون ی افتههای حاصل از مطالعه کیفی 109
5-3 بحث پیرامون محورهای مداخله در خشونت موقعیتی زوجین113
5-4 بحث پیرامون بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین116
-5-5 محدودیتهای پژوهش116
-5-6 پیشنهادات پژوهش 116
منابع و مآخذ: 117

پیوست شماره :1 سؤاالت مصاحبه مبتنی بر ذهنی سازی برا ی خشونت زوجین 137
پیوست شماره :2 چک لیست رفتارهای کنترل گرانه 139
پیوست شماره :3 پرسشنام ۀ -2CTS جهت سنجش شدت خشونت 143
پیوست شماره :4 بسته مداخله گروهی مبتنی بر ذهنی سازی برای کاهش خشونت موقعیت ی زوجین148


فهرست جداول
جدول )1-2( تقارن/عدم تقارن جنسیتی باتوجه به نوع خشونت21
جدول )2-2( شدت خشونت بر اساس نوع خشونت 22
جدول )3-2( برخی دیگر از و یژگیهای خشونت موقعیتی22
جدول )4-2( شیوع خشونت بر اساس نوع خشونت 27
جدول )5-2( پ یامدهای خشونت مردان بر زنان باتوجهبه نوع خشونت 28
نمودار )4-3( نمودار گردشی پریزما برای نما یش فرایند گزینش مطالعات59
جدول )5-3( لیست مقاالت مرور نظاممند 60
جدول )1-3( ویژگیهای جمعیتشناختی مصاحبه شوندگان شرکتکننده در پژوهش 61
جدول )2-3( نمرات مصاحبه شوندگان در سنجه تاکتیکهای حل تعارض2- 62
جدول )3-3( نمرات مصاحبه شوندگان در چکلیست رفتارهای کنترلگرانه 62
جدول )1-4( مؤلفههای سبب شناختی شناسایی شده بر اساس مرور نظاممند ادبیات ذهنی سازی 71
فهرست تصاویر 
تصویر )1-2( چرخ قدرت و کنترل20
تصویر)1-4( فرافکنی همانندسازانه 69
تصویر )3-4( حلقه ذهنی سازی 75
تصویر)5-4( مضمون اصلی: فیلمنامههای خانوادگی 81
تصویر)6-4( مضمون اصلی: کیفیت تجربه هیجانی 86
تصویر)7-4( مضمون اصلی: کیفیت ذهنی سازی 91
تصویر)8-4( مضمون اصلی: الگوی تعاملی 97
تصویر)1-5(چرخه های فاقد ذهنی سازی در تعامالت بین فردی 110


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار