پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
پکیج هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
دانلود پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
خرید پروتکل هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
جلسات هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم
پروتکل برای کودکان اتیسم
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 9 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

7 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جدول خلاصه جلسات شامل عنوان هر جلسه و زمان آن
جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
جلسه سوم: تصور کردن
جلسه چهارم: ترسیم صورت
جلسه پنجم: ترسیم تعاملی صورت
جلسه ششم: ترسیم بدن یکدیگر
جلسه هفتم: تهیه پتو بصورت گروهی (نقاشی بر پارچه)
جلسه هشتم: جعبه‌های دوستی
جلسه نهم: نمایش هنر
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ
ماژیک
روش:
لامپ‌ها را خاموش کرده و به یکی از کودکان بگوید یک چراغ قوه را نگه دارد در حالی که کودک دیگر جلوی کاغذ ایستاده و سایه را ایجاد کرده، کودک دیگر باید سایه را ترسیم کند. سپس کودک می‌تواند نقاشی را با جزئیات داخل بدن و لباس پر کند (می‌توانید به کودکان دیگر بگویید که جزئیات بدن دوستان خود را پر کنند)، این کار تا جایی ادامه دهید که همه کودکان نقاشی را بکشند. سپس درباره آن چه که انجام شد، به گفتگو بپردازید.

 

جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ ماژیک (یا هر وسیله مورد نیاز برای کشیدن)

روش:
کودکان به نوبت در ه حالتی که مایل هستند روی کاغذ دراز می‌کشند و بدن یکدیگر را ترسیم می‌کنند و داخل طرح را با جزئیات بدن هم‌گروه پر می‌کنند. سپس کاغذ را بر دیوار بچسبانید و اجازه دهید که کودکان کار یکدیگر را ببینند، آن را توصیف کرده و راجع به آن صحبت کنند.


 

دانلود پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم